Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/125548
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMedina Benítez, María Doloreses
dc.contributor.authorRodríguez León, Danielaes
dc.date.accessioned2023-09-22T08:38:36Z-
dc.date.available2023-09-22T08:38:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/125548-
dc.titleEl Sentido De Pertenencia Trabajado A Través Del Escape Room Mediante La Actividad Artística Y La Lengua Extranjera (Inglés)es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-72262es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

11
checked on May 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.