Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/125449
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorYounis Hernández, José Antonioes
dc.contributor.authorBrito León, Cristina Del Pinoes
dc.date.accessioned2023-09-22T08:38:26Z-
dc.date.available2023-09-22T08:38:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/125449-
dc.titleAutorregulación Del Yo Y Conductas Disruptivas En El Aula En Estudiantes De Secundariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-72084es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Sociales
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.