Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/125339
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorManrique De Lara Peñate, Casiano Albertoes
dc.contributor.authorCamacho Díaz, Edwines
dc.date.accessioned2023-09-22T08:38:14Z-
dc.date.available2023-09-22T08:38:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/125339-
dc.titleImpacto del AIEM en la industria canaria (2022).es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-71676es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-ECOes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Marketing y Comercio Internacionales
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Economía, Comercio y Transporte Marítimo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Análisis Económico Aplicado-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.