Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/123830
Campo DC Valoridioma
dc.contributor.authorMelián-Alzola, Lucíaen_US
dc.contributor.authorRobaina-Calderín, Lorenaen_US
dc.contributor.authorMartín-Santana, Josefa D.en_US
dc.date.accessioned2023-07-03T09:50:44Z-
dc.date.available2023-07-03T09:50:44Z-
dc.date.issued2022en_US
dc.identifier.isbn978-84-09-38635-2en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/123830-
dc.description.abstractThe literature on service quality and consumer satisfaction needs to integrate the new methods and study techniques provided by consumer neuroscience. The review of studies in the field of tourism from the consumer neuroscience perspective allows us to identify the conceptual and methodological changes necessary to achieve an advance in the science of the study of consumer behavior.en_US
dc.languageengen_US
dc.source9th Biennial ITSA & V Gran Canaria SSTD2022 Conference (ITSA 2022)en_US
dc.subjectMateriasen_US
dc.titleFrom Service Quality to Tourist Experience: a Review from SERVQUA to Consumer Neuroscienceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjecten_US
dc.typeConferenceObjecten_US
dc.relation.conference9th Biennial ITSA & V Gran Canaria SSTD2022 Conference (ITSA 2022)en_US
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Actas de congresosen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-ECOen_US
dc.contributor.buulpgcBU-ECOen_US
dc.contributor.buulpgcBU-ECOen_US
dc.contributor.buulpgcBU-ECOen_US
item.grantfulltextopen-
item.fulltextCon texto completo-
crisitem.event.eventsstartdate26-07-2022-
crisitem.event.eventsenddate29-07-2022-
crisitem.author.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y empresa familiar-
crisitem.author.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y empresa familiar-
crisitem.author.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.deptGIR IUCES: Dirección de Marketing, RSC y empresa familiar-
crisitem.author.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
crisitem.author.orcid0000-0003-1246-5203-
crisitem.author.orcid0000-0001-7041-7336-
crisitem.author.orcid0000-0002-7078-0271-
crisitem.author.parentorgIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.parentorgIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.parentorgIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.author.fullNameMelián Alzola, Lucía-
crisitem.author.fullNameRobaina Calderín, Lorena Del Pino-
crisitem.author.fullNameMartín Santana, Josefa Delia-
Colección:Ponencias
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