Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/120063
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAmigo Extremera, José Jorgees
dc.contributor.authorCano Aguayo, Lucianoes
dc.date.accessioned2023-01-22T21:02:07Z-
dc.date.available2023-01-22T21:02:07Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/120063-
dc.titleEl impacto de las redes sociales en destinos turísticos de habla inglesa: El caso de Londres.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-66890es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionGrado en Turismoes
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Cognition, linguistic, text and information processing-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

43
checked on Feb 17, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.