Identificador persistente para citar o vincular este elemento: http://hdl.handle.net/10553/119942
Campo DC Valoridioma
dc.contributor.authorMartín Hernández, Juan Carlosen_US
dc.contributor.authorGutiérrez, Javieren_US
dc.contributor.authorRomán García, Concepciónen_US
dc.date.accessioned2023-01-09T13:09:51Z-
dc.date.available2023-01-09T13:09:51Z-
dc.date.issued2016en_US
dc.identifier.isbn9781317079002en_US
dc.identifier.otherScopus-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/119942-
dc.description.abstractThe European Union (EU) has an uneven distribution of the stock of public capital in infrastructures between the Member States. As a result, the peripheral countries are demanding an investment policy in order to achieve social cohesion for countries that must compete in a single market. The European Commission considers that the improvement of transport infrastructure plays an important role in the reduction of social disparities within the EU.1 In this sense, the Commission is promoting the development of the Trans-European Transport Network (TEN-T). However, the development of TEN-Ts may, in certain circumstances, widen rather than reduce the differences in both accessibility and economic opportunities of.en_US
dc.languageengen_US
dc.sourcePolicy analysis of transport networks / edited by Marina Van Geenhuizen, Aura Reggiani, Piet Rietveld, Routledge, 2016, ISBN 9781317079002, p. 189-213en_US
dc.subject531212 Transportes y comunicacionesen_US
dc.subject.otherTransporte ferroviarioen_US
dc.subject.otherEuropaen_US
dc.subject.otherImpactoen_US
dc.titleAccessibility impacts of the trans-european railway networken_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookParten_US
dc.typeBookParten_US
dc.identifier.doi10.4324/9781315601113-17en_US
dc.identifier.scopus85144910473-
dc.contributor.orcidNO DATA-
dc.contributor.orcidNO DATA-
dc.contributor.orcidNO DATA-
dc.contributor.authorscopusid55727554800-
dc.contributor.authorscopusid6506692910-
dc.contributor.authorscopusid7102178538-
dc.description.lastpage213en_US
dc.description.firstpage189en_US
dc.investigacionCiencias Sociales y Jurídicasen_US
dc.type2Capítulo de libroen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.date.coverdateEnero 2016en_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-ECOen_US
dc.contributor.buulpgcBU-ECOen_US
dc.contributor.buulpgcBU-ECOen_US
dc.contributor.buulpgcBU-ECOen_US
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.author.deptGIR TIDES: Investigación en Turismo y Transporte-
crisitem.author.deptIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.author.deptDepartamento de Análisis Económico Aplicado-
crisitem.author.deptGIR TIDES: Investigación en Turismo y Transporte-
crisitem.author.deptIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.author.deptDepartamento de Análisis Económico Aplicado-
crisitem.author.orcid0000-0002-2950-2405-
crisitem.author.orcid0000-0002-0591-1298-
crisitem.author.parentorgIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.author.parentorgIU de Turismo y Desarrollo Económico Sostenible-
crisitem.author.fullNameMartín Hernández, Juan Carlos-
crisitem.author.fullNameRomán García, Concepción-
Colección:Capítulo de libro
Vista resumida

Google ScholarTM

Verifica

Altmetric


Comparte



Exporta metadatos



Los elementos en ULPGC accedaCRIS están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.