Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/119750
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFortea Sevilla, María Del Soles
dc.contributor.authorPonce Hernández, Maríaes
dc.date.accessioned2022-12-18T21:01:39Z-
dc.date.available2022-12-18T21:01:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/119750-
dc.titleLa Importancia De La Formación Del Profesorado Para Que El Alumnado Con Discapacidad Pueda Desarrollar Al Máximo Sus Capacidadeses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-67768es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

36
checked on Aug 3, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.