Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/119293
Title: Competencias para la sostenibilidad y aprendizaje basado en problemas: la percepción del alumno
Authors: Rodríguez Robaina, Carlos 
Robaina Robaina, Lidia Esther 
Florido De La Nuez, María Del Carmen 
Quirós Pozo, Raquel 
Sara Ramírez Bolaños
Gómez Pinchetti, Juan Luis 
UNESCO Clasification: 5802 Organización y planificación de la educación
Issue Date: 2022
Publisher: Dykinson
URI: http://hdl.handle.net/10553/119293
ISBN: 978-84-1122-609-7
Source: Avances en Educación Superior e Investigación. Vol. 2. Madrid: Dykinson, 2021, ISBN 978-84-1122-609-7
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show full item record

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.