Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/119293
Title: Competencias para la sostenibilidad y aprendizaje basado en problemas: la percepción del alumno
Authors: Rodríguez Robaina, Carlos 
Robaina Robaina, Lidia Esther 
Florido De La Nuez, María Del Carmen 
Quirós Pozo, Raquel 
Sara Ramírez Bolaños
Gómez Pinchetti, Juan Luis 
UNESCO Clasification: 5802 Organización y planificación de la educación
Issue Date: 2022
Publisher: Dykinson
URI: http://hdl.handle.net/10553/119293
ISBN: 978-84-1122-609-7
Source: Avances en Educación Superior e Investigación. Vol. 2. Madrid: Dykinson, 2021, ISBN 978-84-1122-609-7
Appears in Collections:Capítulo de libro
Show full item record

Page view(s)

47
checked on Jun 18, 2023

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.