Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/118672
Title: Examining the effect of teacher messages on student motivation to learn with sentiment analysis
Authors: Falcón Pulido, Samuel 
León González-Vélez, Jaime José 
UNESCO Clasification: 5803 Preparación y empleo de profesores
6104 Psicopedagogía
5801 Teoría y métodos educativos
Issue Date: 2022
Project: Modificar El Estilo Comunicativo Del Profesor Para Mejorar El Rendimiento Académico de Los Estudiantes 
¿Qué mensajes utilizan los docentes de secundaria para fomentar el estudio? Una intervención formativa online 
Conference: SIG 11 - Teaching and Teacher Education (EARLI) 
URI: http://hdl.handle.net/10553/118672
Source: SIG 11 - Teaching and Teacher Education (EARLI)
Appears in Collections:Ponencias
Show full item record

Page view(s)

22
checked on May 20, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.