Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/118452
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSolana Suárez, Andréses
dc.contributor.authorHernández Castro, María Josées
dc.date.accessioned2022-09-25T20:02:16Z-
dc.date.available2022-09-25T20:02:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/118452-
dc.titleEl arte como lenguaje expresivo en la discapacidad; aproximación apoyada en Reggio Emiliaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-69982es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

10
checked on Aug 12, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.