Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/118408
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorCalvo Hernández, Pastoraes
dc.contributor.authorOjeda Reyes, Armindaes
dc.date.accessioned2022-09-25T20:02:05Z-
dc.date.available2022-09-25T20:02:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/118408-
dc.titleAprendiendo a convivir. Programa de intervención intercultural en el aula de primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-69036es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

28
checked on Jan 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.