Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/118011
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMedina Molina, Manuel Martínes
dc.contributor.authorGarcía Gutiérrez, Moises
dc.date.accessioned2022-09-11T20:02:11Z-
dc.date.available2022-09-11T20:02:11Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/118011-
dc.titleParticularidades Del Concepto De Familia Y Su Consecuencia En El Desarrollo Escolar Del Niño
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Señales y Comunicaciones
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-68222
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-TEL
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Señales y Comunicaciones-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.