Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/118011
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMedina Molina, Manuel Martínes
dc.contributor.authorGarcía Gutiérrez, Moises
dc.date.accessioned2022-09-11T20:02:11Z-
dc.date.available2022-09-11T20:02:11Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/118011-
dc.titleParticularidades Del Concepto De Familia Y Su Consecuencia En El Desarrollo Escolar Del Niño
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Señales y Comunicaciones
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-68222
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-TEL
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Señales y Comunicaciones-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

17
checked on Feb 18, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.