Identificador persistente para citar o vincular este elemento: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/117065
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSandu, Bianca Manuelaes
dc.contributor.authorVega Sánchez, Laura De Las Nieveses
dc.date.accessioned2022-07-17T20:02:32Z-
dc.date.available2022-07-17T20:02:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/117065-
dc.titleWhy Teaching English Pronunciation to Spanish Native Speakers in Secondary Schools in Gran Canaria?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-69158es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

41
checked on Jul 6, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.