Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/117049
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Juárez, Carolina Fátimaes
dc.contributor.authorSalazar Acosta, Jaimees
dc.date.accessioned2022-07-17T20:02:28Z-
dc.date.available2022-07-17T20:02:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/117049-
dc.titleAnalysing teachers and students' perception of the use of the mother tongue in the EFL classroom in the Degree in Modern Languages (ULPGC).es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-69123es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR IATEXT: Variación y Cambio Lingüístico-
crisitem.advisor.deptIU de Análisis y Aplicaciones Textuales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

24
checked on Mar 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.