Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/117020
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSandu, Bianca Manuelaes
dc.contributor.authorRodríguez Marín, Armandoes
dc.date.accessioned2022-07-17T20:02:21Z-
dc.date.available2022-07-17T20:02:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/117020-
dc.titleAn Innovative Didactic Proposal for Geography and History based on a Collection of Popular Methodologies and Current Methodological Trends in a CLIL Context.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-69072es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Aprendizaje integrado de contenidos en lengua extranjera (Inglés) por la Universidad de La Laguna y la Universidad de Las Palmas de Gran Canariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

35
checked on Sep 9, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.