Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/116457
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSánchez García, Migueles
dc.contributor.authorHermida Numancia, Soniaes
dc.date.accessioned2022-07-10T20:03:54Z-
dc.date.available2022-07-10T20:03:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/116457-
dc.titleLa Fanfiction como herramienta para la animación a la lectura y escritura en Educación Primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-69028es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

27
checked on Sep 16, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.