Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/116270
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBecerra Romero, Danieles
dc.contributor.authorDámaso García, Miguel Angeles
dc.date.accessioned2022-07-10T20:03:01Z-
dc.date.available2022-07-10T20:03:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/116270-
dc.titleFrenar El Bullyng: El Juego Como Herramienta Para La Prevención Y La Mejora De Las Relaciones Interpersonales Desde La Educación Físicaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-67129es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

16
checked on Jul 1, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.