Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/115815
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Montesdeoca, Yerayes
dc.contributor.authorSantana González, Laura Del Pilares
dc.date.accessioned2022-07-03T20:03:24Z-
dc.date.available2022-07-03T20:03:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/115815-
dc.titleLa Música Como Herramienta De Integración Social En El Alumnado Con Trastorno Espectro Autistaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-67350es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

38
checked on Apr 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.