Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/115747
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPerera Santana, Juana Ángeleses
dc.contributor.authorSocorro Hormiga, Yarelises
dc.date.accessioned2022-07-03T20:03:08Z-
dc.date.available2022-07-03T20:03:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/115747-
dc.titleLos Juegos Como Recursos Para La Iniciación A La Lectura En Educación Infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-67172es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

19
checked on May 20, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.