Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/115734
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTascón Trujillo, Claudioes
dc.contributor.authorCardona Ramírez, Amandaes
dc.date.accessioned2022-07-03T20:03:05Z-
dc.date.available2022-07-03T20:03:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/115734-
dc.titleLa Filosofía En Educación Infantil: Una Propuesta De Intervención Para Fomentar El Pensamiento Crítico En El Aulaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-67156es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Bachelor thesis
Show simple item record

Page view(s)

48
checked on May 4, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.