Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/115717
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTravieso González, Carlos Manueles
dc.contributor.authorQuevedo Sosa, Inmaculadaes
dc.date.accessioned2022-07-03T20:03:01Z-
dc.date.available2022-07-03T20:03:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/115717-
dc.titleComo Afecta El Internet Y Los Dispositivos Electrónicos A El Rendimiento Académico De Los/As Alumnos/As Desde La Perspectiva De Los/As Docenteses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-67124es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-TELes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR IDeTIC: División de Procesado Digital de Señales-
crisitem.advisor.deptIU para el Desarrollo Tecnológico y la Innovación-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Señales y Comunicaciones-
Appears in Collections:Bachelor thesis
Show simple item record

Page view(s)

22
checked on Oct 14, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.