Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/113894
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEscandell Bermúdez, María Olgaes
dc.contributor.authorGarcía Carreño, Betsabé De La Concepciónes
dc.date.accessioned2022-02-27T21:01:19Z-
dc.date.available2022-02-27T21:01:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/113894-
dc.titleComprender el TDAH desde la perspectiva emocional en el ámbito educativoes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-67072es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Bachelor thesis
Show simple item record

Page view(s)

82
checked on Feb 8, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.