Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/113892
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRobaina Palmés, Franciscoes
dc.contributor.authorFariña Pineda, Vanesaes
dc.date.accessioned2022-02-27T21:01:18Z-
dc.date.available2022-02-27T21:01:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/113892-
dc.titlePropuesta de intervención para conocer-introducir el timple como instrumento de cuerda de Educación Primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-67068es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

69
checked on Oct 12, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.