Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/111821
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Pérez, María Del Carmenes
dc.contributor.authorFlorido Carreño, Guacimara Estheres
dc.date.accessioned2021-09-19T20:02:22Z-
dc.date.available2021-09-19T20:02:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/111821-
dc.titleAprendizaje Autorregulado como estrategia de estudio eficazes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Teleformaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-65763es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR IUCES: Computación inteligente, percepción y big data-
crisitem.advisor.deptIU de Cibernética, Empresa y Sociedad (IUCES)-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Teleformación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

50
checked on Feb 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.