Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/111678
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDíaz Jiménez, Gabrieles
dc.contributor.authorRodríguez Perera, Carolina
dc.date.accessioned2021-09-19T20:01:45Z-
dc.date.available2021-09-19T20:01:45Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/111678-
dc.titleLengua de Signos como asignatura obligatoria para la inclusión del alumnado sordo en Educación Primaria
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matricula65254
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

23
checked on Oct 29, 2022

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.