Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/111578
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSandu, Bianca Manuela-
dc.contributor.authorRodríguez Domínguez, Cristina-
dc.date.accessioned2021-09-12T20:01:32Z-
dc.date.available2021-09-12T20:01:32Z-
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/111578-
dc.languagespaen_US
dc.titleUniversity Students' Language Motivation in Class during the Covid-19 Pandemicen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónen_US
dc.contributor.facultadFacultad de Filologíaen_US
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.identifier.matriculaTFT-65584es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Foreign language education through applied technologies and intercultural sensitivity-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.