Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/111576
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorOxbrow, Gina Louise-
dc.contributor.authorMacías González, Marta-
dc.date.accessioned2021-09-12T20:01:31Z-
dc.date.available2021-09-12T20:01:31Z-
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/111576-
dc.languageengen_US
dc.subject570111 Enseñanza de lenguasen_US
dc.titleEquality and Diversity in Language Learning and Teaching: How to Make our Classroom a Safe Spaceen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónen_US
dc.contributor.facultadFacultad de Filologíaen_US
dc.investigacionArtes y Humanidadesen_US
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.utils.revisionen_US
dc.identifier.matriculaTFT-65582es
dc.identifier.ulpgcen_US
dc.contributor.buulpgcBU-HUMen_US
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Pensamiento, Creación y Representación en el ámbito de los Estudios Culturales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

85
checked on Oct 26, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.