Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/111543
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAguiar Perera, María Victoriaes
dc.contributor.authorAston Falcón, Tamaraes
dc.date.accessioned2021-09-12T20:01:20Z-
dc.date.available2021-09-12T20:01:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/111543-
dc.titleProgramación De Videojuegos En Primaria: Cospaces Como Herramienta Educativaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-65372es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.