Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/110967
Title: La OMI como generadora de actitudes y comportamientos de los empleados hacia el cliente externo: directivos versus supervisores
Authors: Domínguez Falcón, María Del Carmen 
Martín Santana, Josefa Delia 
De Saa Pérez, Petra 
UNESCO Clasification: 531104 Organización de recursos humanos
Keywords: Relaciones laborales
Recursos humanos
Issue Date: 2013
Publisher: ESIC Editorial 
Conference: XXV Congreso Nacional de Marketing
URI: http://hdl.handle.net/10553/110967
ISBN: 978-84-7356-955-2
Source: XXV Congreso Nacional de Marketing: Aemark 2013: Barcelona del 18 al 20 de septiembre de 2013, Esic editorial
Appears in Collections:Actas de congresos
Show full item record

Page view(s)

51
checked on Sep 3, 2022

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.