Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/110546
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSantana De La Coba, Livia Maríaes
dc.contributor.authorGonzález Cruz, Davides
dc.date.accessioned2021-07-11T20:03:20Z-
dc.date.available2021-07-11T20:03:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/110546-
dc.titleLa inteligencia emocional y el Burnout en la docencia.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Economía y Dirección De Empresases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-64780es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Relaciones Laborales y Recursos Humanoses
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Economía y Dirección de Empresas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

34
checked on May 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.