Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/108842
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGarcía Quevedo, Elenaes
dc.contributor.authorDel Toro Pacheco, Juan Jesúses
dc.date.accessioned2021-07-04T20:08:27Z-
dc.date.available2021-07-04T20:08:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/108842-
dc.titleUna Propuesta Didáctica Para La Identificación De Mezclas En Educación Primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Señales y Comunicacioneses
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-62737es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Señales y Comunicaciones-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

43
checked on Mar 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.