Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/108802
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAguiar Perera, María Victoriaes
dc.contributor.authorMedina Marrero, Andreaes
dc.date.accessioned2021-07-04T20:08:11Z-
dc.date.available2021-07-04T20:08:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/108802-
dc.titleAprendizaje Mediante Proyectos Y El Uso De Las Tics En Tiempos De Covides
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-62685es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

52
checked on Jan 14, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.