Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/108747
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEtopa Bitata, María Del Pilares
dc.contributor.authorGuerra Henríquez, Miriames
dc.date.accessioned2021-07-04T20:07:55Z-
dc.date.available2021-07-04T20:07:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/108747-
dc.titleInclusión Del Alumnado Con Síndrome De Down En El Aula De Educación Infantil: Un Enfoque Desde Las Inteligencias Múltipleses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-62621es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

34
checked on Mar 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.