Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/108730
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLeón González-Vélez, Jaime Josées
dc.contributor.authorHerrera Reyes, Mireya
dc.date.accessioned2021-07-04T20:07:51Z-
dc.date.available2021-07-04T20:07:51Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/108730-
dc.titleLa Educación Emocional Y El Rendimiento Académico: Dos Conceptos Que Guardan Gran Relación
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educación
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matricula62603
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIB
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Motivación, Educación y Salud-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.