Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/108728
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTascón Trujillo, Claudioes
dc.contributor.authorAscanio Pérez, Francisco Danieles
dc.date.accessioned2021-07-04T20:07:50Z-
dc.date.available2021-07-04T20:07:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/108728-
dc.titleAparición De Burnout En Profesores De Primaria Ante La Covid-19: Una Aproximación Al Problemaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-62601es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-BIBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

62
checked on Jul 6, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.