Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/107889
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSánchez García, Migueles
dc.contributor.authorEchevarría Otero, Yolandaes
dc.date.accessioned2021-06-20T20:04:47Z-
dc.date.available2021-06-20T20:04:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/107889-
dc.titleEstrategias De Comprensión Lectora Adaptadas Al Contexto Digital: Propuesta De Intervención.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-64539es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

83
checked on Oct 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.