Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/107887
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Tadeo, Elsaes
dc.contributor.authorMelián González, Pedro Migueles
dc.date.accessioned2021-06-20T20:04:46Z-
dc.date.available2021-06-20T20:04:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/107887-
dc.titleMe emociono, luego aprendo. La educación emocional en el aula de 2º de Educación Primaria.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-64537es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

114
checked on Feb 1, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.