Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/107853
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGutiérrez Ascanio, Ciroes
dc.contributor.authorGalindo Muñoz, María del Pilares
dc.date.accessioned2021-06-20T20:04:36Z-
dc.date.available2021-06-20T20:04:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/107853-
dc.languagespaen_US
dc.titleInteligencia Emocional y Habilidades Sociales agentes favorecedores de la Inclusiónes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US
dc.typeBachelorThesisen_US
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de gradoen_US
dc.identifier.matriculaTFT-64501es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

42
checked on Mar 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.