Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/105994
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBautista García, María Andamanaes
dc.contributor.authorMendoza Jorge, Ariadna Del Carmenes
dc.date.accessioned2021-03-22T10:44:42Z-
dc.date.available2021-03-22T10:44:42Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/105994-
dc.titleEmociones A Diario. Importancia De La Educación Emocional En Las Aulas De Educación Infantil. Propuesta De Intervenciónes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-61333es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

46
checked on Dec 2, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.