Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/105194
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPérez De Los Cobos Suárez, María Del Pinoes
dc.contributor.authorAlmeida Lezcano, Óscares
dc.date.accessioned2021-03-11T01:07:40Z-
dc.date.available2021-03-11T01:07:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/105194-
dc.titlePropuesta De Intervención Para El Abordaje De Dificultades Lingüísticas En La Etapa De Educación Infantil Desde Un Aula Inclusivaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-58070es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

38
checked on Feb 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.