Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/104653
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEscandell Bermúdez, María Olgaes
dc.contributor.authorLuque Céliva, Silviaes
dc.date.accessioned2021-03-11T01:05:02Z-
dc.date.available2021-03-11T01:05:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/104653-
dc.titleIntervención del docente para gestionar las altas capacidades del alumnado en el aula. Revisión bibliográfica.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Sociales
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-59504es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR Sociedad Digital-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Psicología, Sociología y Trabajo Social-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

62
checked on Jul 6, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.