Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/104427
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorOxbrow, Gina Louisees
dc.contributor.authorBenítez Méndez, Martaes
dc.date.accessioned2021-03-11T01:04:07Z-
dc.date.available2021-03-11T01:04:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/104427-
dc.titleS.M.A.R.T.: A Cognitive Approach to Learning and Teaching English Pronunciationes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-58221es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Pensamiento, Creación y Representación en el ámbito de los Estudios Culturales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

75
checked on Sep 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.