Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/104402
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPérez De Los Cobos Suárez, María Del Pinoes
dc.contributor.authorSánchez Melefas, Marlenees
dc.date.accessioned2021-03-11T01:04:00Z-
dc.date.available2021-03-11T01:04:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/104402-
dc.titleDiagnóstico Del Alumnado Con Dislexia Desde Las Aulas Inclusivas De Educación Infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-58053es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

44
checked on Aug 10, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.