Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/104394
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSuárez Delgado, Ferminaes
dc.contributor.authorGonzález Quevedo, Clara Isabeles
dc.date.accessioned2021-03-11T01:03:58Z-
dc.date.available2021-03-11T01:03:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/104394-
dc.titleComo Fomentar La Educación Inclusiva En La Etapa De Educación Infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-57972es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Infantiles
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

43
checked on Sep 28, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.