Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10553/103928
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Oxbrow, Gina Louise | es |
dc.contributor.author | Pérez Reyes, Katia | es |
dc.date.accessioned | 2021-03-11T01:01:34Z | - |
dc.date.available | 2021-03-11T01:01:34Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.other | Gestión académica | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10553/103928 | - |
dc.title | Reading Skill Development and Learning Styles: An Analysis of A2 Level Tasks in EFL Coursebooks | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |
dc.type | BachelorThesis | |
dc.contributor.departamento | Departamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación | es |
dc.type2 | Trabajo final de grado | |
dc.identifier.matricula | TFT-60475 | es |
dc.identifier.ulpgc | Sí | |
dc.contributor.buulpgc | BU-HUM | es |
dc.contributor.titulacion | Grado en Lenguas Modernas | es |
item.fulltext | Sin texto completo | - |
item.grantfulltext | none | - |
crisitem.advisor.dept | GIR Pensamiento, Creación y Representación en el ámbito de los Estudios Culturales | - |
crisitem.advisor.dept | Departamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación | - |
Appears in Collections: | Trabajo final de grado |
Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.