Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/103928
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorOxbrow, Gina Louisees
dc.contributor.authorPérez Reyes, Katiaes
dc.date.accessioned2021-03-11T01:01:34Z-
dc.date.available2021-03-11T01:01:34Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/103928-
dc.titleReading Skill Development and Learning Styles: An Analysis of A2 Level Tasks in EFL Coursebookses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-60475es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-HUMes
dc.contributor.titulacionGrado en Lenguas Modernases
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Pensamiento, Creación y Representación en el ámbito de los Estudios Culturales-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Filología Moderna, Traducción e Interpretación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.