Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/102846
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorArtiles Rodríguez, Josuées
dc.contributor.authorMuñoz Rodríguez, Soniaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:57:15Z-
dc.date.available2021-03-11T00:57:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/102846-
dc.titleAlumnado TEA: aspectos sociales, educativos y su integración sensorial en la escuelaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-59519es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primaria (No Presencial)es
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptGIR G9-Historia, economía y sociedad-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

36
checked on May 6, 2023

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.