Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102694
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMartín Quintana, Juan Carloses
dc.contributor.authorRodríguez Quevedo, Lauraes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:56:42Z-
dc.date.available2021-03-11T00:56:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102694-
dc.titleFamilia, Sociedad Y Escuela Ante La Educación Afectivo-Sexuales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.typeMasterThesis
dc.type2Trabajo final de máster
dc.identifier.matriculaTFT-58977es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionMáster Universitario en Intervención y Mediación Familiar, Social y Comunitaria por la Universidad de La Laguna y por la Universidad de Las Palmas de Gran Canariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptGIR Educación Inclusiva, Sociedad y Familia-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de máster
Show simple item record

Page view(s)

43
checked on Sep 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.