Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102592
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRodríguez Montesdeoca, Yerayes
dc.contributor.authorSánchez Rodríguez, Zuleima De La Cuevitaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:56:18Z-
dc.date.available2021-03-11T00:56:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102592-
dc.titleEl Mindfulness Como Técnica De Mejora En La Formación Integral Del Alumnado De Primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-58181es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

65
checked on Oct 5, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.