Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10553/102526
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorSuárez Delgado, Ferminaes
dc.contributor.authorCabrera Marrero, Davinia Del Pinoes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:56:04Z-
dc.date.available2021-03-11T00:56:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10553/102526-
dc.titleCómo La Mediación Potencia La Convivencia En La Comunidad Educativaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Educaciónes
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-57985es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.grantfulltextnone-
item.fulltextSin texto completo-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Educación-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

46
checked on Sep 7, 2024

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.