Please use this identifier to cite or link to this item: https://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/102522
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRamón Molina, Elisa Maríaes
dc.contributor.authorGodoy Fernández, María Yasminaes
dc.date.accessioned2021-03-11T00:56:03Z-
dc.date.available2021-03-11T00:56:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherGestión académica
dc.identifier.urihttps://accedacris.ulpgc.es/handle/10553/102522-
dc.titleEnglish Through Art: Una Propuesta Para La Enseñanza Del Inglés En Educación Primariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.typeBachelorThesis
dc.contributor.departamentoDepartamento de Didácticas Específicases
dc.type2Trabajo final de grado
dc.identifier.matriculaTFT-57981es
dc.identifier.ulpgc
dc.contributor.buulpgcBU-EGBes
dc.contributor.titulacionGrado en Educación Primariaes
item.fulltextSin texto completo-
item.grantfulltextnone-
crisitem.advisor.deptDepartamento de Didácticas Específicas-
Appears in Collections:Trabajo final de grado
Show simple item record

Page view(s)

84
checked on Feb 1, 2025

Google ScholarTM

Check


Share



Export metadata



Items in accedaCRIS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.